publicysta publicysta
541
BLOG

Andrzejkowe Życzenia: Estas Tonne - wirtuoz gitary, gra dla wszystkich

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 9

z Życzeniami dla wszystkich Andrzejów:)

 

                           https://acturelab.files.wordpress.com/2010/01/red_wine_glass.jpg

 

Street - music.

Estas gra dla ludzi:  2013, Niemcy, Stadtspektakel Festival:

 

"Saying Hello" (Meditative Experience)

 

    
Estas Tonne TOURING

 

The Song of the Golden Dragon

 


LiebensteinMovies

Utwór wyżej ma ponad 16 milionów odsłon i ponad 8.900 komentarzy.

 

Linz 2013:


 

 

Estat Tolle  -  współczesny trubadur


image

s-media-cache-ak0.pinimg.com

 

Estat Tolle - Zagubiłem drogę


Zagubiłem drogę...
Zagubiłem swoją drogę...
Straciłem Wiedzę....
Straciłem magię...
Magię, która łączyła mnie ze
wszystkim co Żyje wokół mnie...

Jakże tak?
Jakże tak?
Jakże tak?
Obudziłem się...
Obudziłem się...

Powiedzieli mi, jak mam żyć...
Powiedzieli mi, co muszę ubrać...
Powiedziano mi, jak mam
zarabiać pieniądze ...
Kazali powiedzieć wszystko o moim życiu ...
poza tym ...
jak mam samemu zrozumieć...
czym jest Życie?...
Zagubiłem drogę ...

Dlaczego muszę odradzać się z jednego życia
w drugie, aby powtarzać wszystko to samo?
Dlaczego muszę znowu i wciąż
wracać w różnych postaciach,
żeby uczyć się życia znowu i znowu...

Znowu i znów powtarzać cały ten film ?
I znowu umierać i znowu się rodzić,
i znowu umierać i znowu się rodzić,
I znów wracać i znów spać,
i znów tracić...
tracić drogę, która
nazywa się Życiem....

Tyle wiedzy wokół,
tyle nauk wokół.
Jak wybrać?
Jak przypomnieć sobie?
Kim jestem?
Jak wiedzieć - dlaczego tu jestem?

Oczywiście, nie jestem tu,
aby jeść .... aby spać ...
Oczywiście, jestem tu zapewne z
jakiegoś większego powodu,
którym może być samo Życie?

Życie składa się z takich
nieskończenie małych kawałeczków...
maleńkich radości... o których tylko my
wiemy i wspominamy, kim jesteśmy....
I tylko o tych małych radościach,
także i tam w Górze zapewne,
wspominać będziemy...

Czy naprawdę muszę mieć "awarię",
lub stracić nogę lub rękę,
po to, żeby docenić czym jest Życie?
Czy naprawdę muszę stracić swoich bliskich,
aby zrozumieć, że naprawdę ich kocham?
Czy naprawdę muszę stracić wszystko co materialne,
aby cieszyć się Życiem z Uśmiechem?

Zagubiłem swoją drogę...
wiele razy...
wiele razy...

W ten Dzień kiedy się obudzę,
w Dzień kiedy zrozumiem
po co tu jestem,
W Dzień kiedy spojrzę wokół
na swoich bliskich, powiem....
Dziękuję!
Dziękuję, że jesteście!
Dziękuję za przypominanie mi
każdego dnia, czym jest Miłość!
Dziękuję za przypomnienie
mi, po co tu jestem...
Dziękuję wam wszystkim,
że odzwierciedlacie moją prawdę ...
właśnie tu i teraz ...

Dlatego... dlatego, że...
wszyscy jesteśmy jednym ...
wszyscy jesteśmy jednością!

Zagubiłem swoją drogę...
Zagubiłem swoją drogę...
tylko dlatego, żeby...
tylko dlatego, żeby...
Tylko dlatego, żeby zrozumieć...
że jestem na właściwej drodze!

    

cytat, za: Estas Tonne - Zgubiłem drogę (Moskwa 2010) HD. TREBOROK, Dailymotion

 

image

 

 

Większa notka o Estasie będzie w grudniu z cyklu "Sztuka Mężczyzn".

Estas Tonne będzie też laureatem Nagrody "Poetry&Paratheatre" w Dziedzinie Sztuki za rok 2015.
Komunikat o Nagrodzie  zostanie opublikowany przed 30 grudnia 2015.  

 

publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura