publicysta publicysta
194
BLOG

Dobra noc

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 3

image
Food52.com

Noc spędzona przy sprzęcie.  No, nie takim jak wyżej, menu też było nie takie.
Przegląd mody, kuchni, projektów artystycznych, clipów.
Bez pośpiechu.
Czyli już zacząłem odpoczynek, a o urlopie chyba muszę zapomnieć do końca sierpnia a może i dłużej.

Tutaj zacząłem odżywać przy tej  Maskaradzie
Potem kilka godzin studiowałem najnowszą modę.
Na clipie z Lady Charteris i jej  hasbendem Robbiem Furze w  0:02 ktoś tam z prawej pojawia się na ekranie… 0:11 widać lepiej, clip GaLiVideostars:

Tutaj ich ślub – z lewej z aparatem Lennon jr (standard.co.uk ):

image

No i moja ulubiona aktorka  Léa Seydoux
Tańce - przyjemnie oglądać czyjś niezły pomysł

/i w tym momencie odechciało mi się pisać…/
…acha jeszcze Kora:
Piękna popartowsko modernistyczna Kora i Kamil


Manaam

publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura